Posted by admin on September - 26 - 2018 | Comments Off

Zadaniem każdej reklamy jest wypromowanie danego towaru czy firmy, powiadomienie o jego istnieniu potencjalnych klientów. Jeśli taki konsument zobaczy reklamę, jeżeli usłyszy o danym produkcje wtedy być może kupi go. Wolimy kupować rzeczy, które znamy, o których słyszeliśmy. A z reguły o istnieniu konkretnych rzeczy dowiadujemy się właśnie z reklamy. Reklama nie może być bele jaka. Ma obowiązek być poprawnie przygotowana. Musi być przede wszystkim efektywna. Jednakowoż o tym wie każdy. Reklama nieefektywna pochłania duże środki pieniężne połączone z kampanią reklamową, przygotowaniem reklamy ale nie zapewnia wyników, cel nie zostaje osiągnięty. To kłopotliwe zdarzają się i takie reklamy. Są to nietrafione projekty. O tym, czy reklama jest efektywna decydują konsumenci. Oczywiście taką efektywność bada się w stosowny sposób. Badaniami takimi absorbują się eksperci od marketingu, reklamy, ekonomiści obserwujący rynek. Reklama ma obowiązek spodobać się odbiorcy – kontrahentowi. Przygotowywana jest z myślą o nas, o średnich ludziach robiących zakupy. Reklama nie może być jednostajna. Takie nijakie reklamy nie maja racji bytu. Są niezauważane oraz nieskuteczne. A w dzisiejszych czasach mamy możliwość oglądania setek reklam – sprawdź druk banerów warszawa. Oczywiste jest, ze zapamiętamy tylko te najciekawsze, te, jakie nas zaskakują. Agencje marketingowe coraz częściej starają się przygotować właśnie takie wstrząsające reklamy – oparte na tajemnicy, na tabu, na niekonwencjonalnych, a być może nie do końca cierpianych zasadach. Reklama ma budzić emocje. Nie jest powiedziane, jakie mają być to emocje. Reklama może więc wywoływać uśmiech, strach, lecz oraz niesmak. To niezmiernie istotne. W telewizji mamy okazję oglądać wiele takich zaskakujących reklam. I to właśnie takie nas ciekawią, śmieszą, zaskakują, interesują. W natłoku tak wielu rozmaitych reklam dostrzegamy tylko co poniektóre. A przecież tylko reklamy, na które zwracamy uwagę są reklamami skutecznymi. Reklama powinna być przemyślana, wykonana fachowo. Agencja musi zrobić wszystko, by zaskoczyć reklamą. I niekiedy udaje jej się to.

Comments are closed.